Jeg søger febrilsk efter råd omkring udbedring af min sokkel.
Sommerhuset er bygget i 1957
Krybekældersokkel men alt er muret til, så det er ikke muligt at komme til indersiden af soklen på nogen måde.
Muren synker mere og mere ind under huset hvert år.
Hvordan kan vi udbedre dette på den mest smidige måde?
Huset er midt i ingenting, så en fagmand kan ikke hyres; jeg må selv ordne det her.
Har du nogen forslag til, hvordan jeg kunne gribe dette an på en nogenlunde smidig måde?