Ved ikke rigtig hvilken del af forumet man skal lægge generelle aftenovervejelser om renoveringer i, men prøver her.. har en skillevæg på loftet som nok er bygget på fri hånd med skævt øjemål for man bliver let køresyg af at kigge på den. Problemet er at loftet længe har været bolig, så at fikse den væg har været et "skal gøre listen" projekt i lang tid.

vil helst ikke rive hele væggen ned men overvejer at bygge udenom den. Typisk listning på 45x45. Men lige, selvfølgelig.. men der er nogle el-dåser. Hvordan skal jeg tænke der? Hvordan får jeg dem til at være i niveau?
 
PeterFalun
billeder?
 
Måske skulle have været i elforumet. For nu kom jeg på. Nemligst må være at save frem de eksisterende og bøje rørene ud, så de når dåsen på den nye væg-regel. Bygger ligesom ind væggen. Må nok lave lidt ved dørkarmen, men bør jo kunne løses. Væggen bliver ca. 20 cm tyk. Er ind til ungen rum, så bliver vel som ekstra lydisolering.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.