U umciggy #1 Medlem · Stockholm · 14 indlæg 31 aug 2022 klokken 11:08 umciggy Medlem Stockholm 14 indlæg 31 aug 2022 klokken 11:08 #1 Hej! Hvis man vil reparere et ødelagt skruehul i spånplade med lidt savsmuld og trælim. Lader man limen tørre først, inden man skruer skruen ind igen? Eller lader man det tørre først og derefter skruer? #reparere #lim #skruehul #savsmuld
Hej! Hvis man vil reparere et ødelagt skruehul i spånplade med lidt savsmuld og trælim. Lader man limen tørre først, inden man skruer skruen ind igen? Eller lader man det tørre først og derefter skruer?
imported_Benno #2 Medlem · Korpilombolo · 3 724 indlæg 31 aug 2022 klokken 11:53 imported_Benno Medlem Korpilombolo 3,724 indlæg 31 aug 2022 klokken 11:53 #2 Det er vel ikke noget at fæstne skrevet i, hvis ikke limen er tørret først.
U umciggy #3 Medlem · Stockholm · 14 indlæg 31 aug 2022 klokken 12:49 umciggy Medlem Stockholm 14 indlæg 31 aug 2022 klokken 12:49 #3 Skrev mit spørgsmål mærkeligt ser jeg. U umciggy sagde: Eller lader man det tørre først og så skruer? Skal selvfølgelig være "eller skruer man først og lader limet tørre bagefter" Men det lyder jo logisk, at det bliver svært at stramme skruen ordentligt, før limet er tørret, når man tænker over det
Skrev mit spørgsmål mærkeligt ser jeg. U umciggy sagde: Eller lader man det tørre først og så skruer? Skal selvfølgelig være "eller skruer man først og lader limet tørre bagefter" Men det lyder jo logisk, at det bliver svært at stramme skruen ordentligt, før limet er tørret, når man tænker over det
Claes Sörmland #4 Medlem · 33 362 indlæg 31 aug 2022 klokken 12:56 Claes Sörmland Medlem 33,362 indlæg 31 aug 2022 klokken 12:56 #4 Bore fnas ud af hullet og lim en tændstik (lille hul) eller en rundstav (større hul) med trælim fungerer også godt. Lad limen tørre, bor og skru.
Bore fnas ud af hullet og lim en tændstik (lille hul) eller en rundstav (større hul) med trælim fungerer også godt. Lad limen tørre, bor og skru.