Hej!

Hvis man vil reparere et ødelagt skruehul i spånplade med lidt savsmuld og trælim.
Lader man limen tørre først, inden man skruer skruen ind igen?
Eller lader man det tørre først og derefter skruer?
 
Det er vel ikke noget at fæstne skrevet i, hvis ikke limen er tørret først.
 
Skrev mit spørgsmål mærkeligt ser jeg.

U umciggy sagde:
Eller lader man det tørre først og så skruer?
Skal selvfølgelig være "eller skruer man først og lader limet tørre bagefter"

Men det lyder jo logisk, at det bliver svært at stramme skruen ordentligt, før limet er tørret, når man tænker over det :)
 
Claes Sörmland
Bore fnas ud af hullet og lim en tændstik (lille hul) eller en rundstav (større hul) med trælim fungerer også godt. Lad limen tørre, bor og skru.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.