Hej! Jeg er i gang og skal reparere min mur og derefter pudse den. Nogle af stenene er begyndt at gå i stykker, så dem skal jeg reparere først. Men jeg undrer mig over, hvordan jeg skal gå til værks. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad der er bedst at bruge til nogen af de opgaver, jeg skal udføre.

Når det kommer til pudsen, er der nogen, der har sagt, at jeg skal bruge a eller b pudsmørtel, og så er der andre, der siger, at jeg skal bruge c. Så jeg vil gerne have en forklaring på, hvad der er at foretrække i mit tilfælde. Tak på forhånd!

(jeg ved ikke, om jeg har startet tråden i den rigtige kategori, så jeg beklager, hvis den er placeret forkert)

• En mur med skader og manglende sten viser behov for reparation og pudsning. Fliserne er slidte, og nogle er faldet ud, hvilket kræver vedligeholdelse.
  • En mur med skadede sten og forvitret puds; klar til reparation og pudsning. Græs og buske ses i baggrunden.
  • En mur langs en vej, som skal repareres; nogle sten viser skader. Muren går parallelt med en hæk til venstre og en asfaltvej til højre.
Havde kørt A eller muligvis B, C vil ikke holde længe der. Men du skal jo få stoppet vandet, der løber ned i den uanset hvad.

Stefan N Stefan N sagde:
Hade kört A eller möjligen B, C kommer inte holde længe der. Men du behøver jo at få stop på vandet som løber ned i den i hvilket fald.
Okok tak! Har du noget tip på brug til at reparere stenene med?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.