Hvordan får jeg styr på muren på den bedste måde? Den yderste betonhulsten er helt løsnet og hænger fast i jernrækværket, og stykket ved siden af ser også ud til at være ved at gå i stykker. Jeg overvejede, om man måske kunne bore huller oppefra og indsætte armeringsjern og derefter støbe stykkerne sammen. Men hvilken mørtel bruger man i så fald?

Jeg vil helst ikke rive ned og starte forfra på grund af tid og penge, så jeg er taknemmelig for alle tips.
Betonmur med løs blok ved rækværk, synlig jord og planter i baggrunden.
 
Burde kunne fungere at lime stenen fast med Pl400 eller Tec7 og derefter pudse i sprækkerne med b-bruk.
Kan du slå et armeringsjern i stenens hul og ned i stenen under, så hjælper det selvfølgelig til.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.