Har en panelbræt på mit skur, der er blevet lidt råddent på et lille sted, hvor der tidligere har siddet et skilt, som har holdt fugten mod væggen.
I øvrigt er panelet i god stand, og jeg er ikke interesseret i at lave noget større indgreb. Profilen på panelet kan heller ikke købes som standard længere. Hvordan reparerer man dette pænest som en glad amatør?
I øvrigt er panelet i god stand, og jeg er ikke interesseret i at lave noget større indgreb. Profilen på panelet kan heller ikke købes som standard længere. Hvordan reparerer man dette pænest som en glad amatør?
Jeg ville nok bare have lavet en enkel løsning, fjernet det rådne med en morakniv og fyldt hullet med linoljekitt, det pæneste er vel at skifte hele brættet, men det virker unødvendigt svært, hvis man ikke vil lave nogle større indgreb.
Medlem
· Västernorrland
· 2 553 indlæg
Havde gjort det samme som Fribygg. Og sørget for, at overfladen man skærer rent, vil have en hældning udad med korrekt afløb, inden reparationen lægges i. Eventuelt stukket en tilspidset træbit i, hvis hullet er så stort, at det føles nødvendigt at fylde ud med mere end blot kit.
Klik her for at svare