Satte en ny gipsvæg op i datterens værelse, uheldigvis blev der en skade nederst i hjørnet på gipspladen.
Det er ca. 3-4 cm fra gulvet, ca. 10 cm fra væggen.
Lige den del bliver næsten helt dækket af gulvlisten, så jeg er ikke så bekymret for, hvordan det kommer til at se ud senere.
Men inden vi tapetserer, skal det jo udfyldes på en eller anden måde.
Tror du, det er nok at lægge spartelmasse + spartelremse der?
Det er ca. 3-4 cm fra gulvet, ca. 10 cm fra væggen.
Lige den del bliver næsten helt dækket af gulvlisten, så jeg er ikke så bekymret for, hvordan det kommer til at se ud senere.
Men inden vi tapetserer, skal det jo udfyldes på en eller anden måde.
Tror du, det er nok at lægge spartelmasse + spartelremse der?
så ville jeg nok gøre det. Trist at efterlade ødelagt bag soklen. Det er jo hurtigt gjort at save en firkant ud og lægge et nyt stykke gips i og derefter skrue og spartle lidt.J J Vos sagde:
Det på billedet var ikke helt, hvad jeg forestillede mig, da jeg læste første indlæg om 3-4 cm......Nathalie Quist sagde:
Skær et stykke ud og læg en stykke gipsplade ind.

Ja, det ser meget større ud nu, når jeg ser billedet jeg lagde op 😅 men det er virkelig ikke så stort i virkeligheden, soklen vil dække det helt.K Kane sagde:
Vi har lagt på lidt grovere spartelmasse, så må vi se, hvordan det tørrer. Det er jo ikke noget, der vil kunne ses senere, så vi tænkte, at vi lige så godt kunne teste med det, vi har derhjemme
Klik her for at svare