Hej
Havde murere her sidste år for at sætte ny bund i vores ildsted ude. Ildfast tegl og ildfast mørtel. Han smurte også noget hvid mørtel for at reparere mindre revner.
Det har jo holdt i næsten 60 år, så døm om min overraskelse, da frostsprængningerne kom..
Udendørs pejs med hvide mursten og en pose grillkul ved siden af en grillstarter, træterrasse og baggrund med græs og legeplads.
Den gule farve er silikatfarve, som man malede hele huset med for sådan cirka 30 år siden.

Hvordan skal jeg pudse/reparere, og hvordan skal jeg male?
Taknemmelig!
 
Grunden virker god, ikke en revne hvad jeg kan se i tilslutning til husets væg. Værd at renovere.

Du må vel forsøge at finde producenten af den fænomenalt gode maling, som har holdt så længe.

Et tip er at stuve vandslangen væk allerede om efteråret.
Så der ikke bliver noget unødig vanding i den kolde årstid.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.