Hej
Havde murere her sidste år for at sætte ny bund i vores ildsted ude. Ildfast tegl og ildfast mørtel. Han smurte også noget hvid mørtel for at reparere mindre revner.
Det har jo holdt i næsten 60 år, så døm om min overraskelse, da frostsprængningerne kom..
Den gule farve er silikatfarve, som man malede hele huset med for sådan cirka 30 år siden.
Hvordan skal jeg pudse/reparere, og hvordan skal jeg male?
Taknemmelig!