Jeg har et hus med murstens- og betonvægge. Opvokset i træhus og ikke vant til at bruge rawlplug, begik jeg fejlen at bore alt for store huller. Har forsøgt at reparere med fiberforstærket spartelmasse, men det holder ikke til at feste i. Ved nogen om man kan købe "beton" på tube, så man kan få hullerne ugjort.

Har du boret i mursten, så findknus lidt mursten og bland det i blandet pudsemørtel og fyld i. Bliver bedre end man tror.

B
om der er mange huller, så kan du købe kemisk anker til at fylde med

Selv husfix kan bores i, er let at bruge.

Hullerne er ikke så store, at det passer at blande mørtel med knust materiale i, ellers tror jeg nok, at det ville være en meget god løsning. byggare henke foreslog "kemisk anker" noget jeg må konsultere Google for at vide, hvad det er. Lyder dog interessant. Jeg har en tråd om problemet på Flashback også. Der foreslog nogen "gummiexpander" som jeg heller ikke ved, hvad det er, men skal fordybe mig i det emne, lyder også interessant. Som jeg skrev på Flashback, er jeg ikke ude efter at reparere og male over, så det ikke kan ses. Jeg vil udrydde en begået fejl og gøre det rigtigt. Jeg takker jer for den hjælp, I så villigt og forbeholdsløst yder mig!

B
kem expandern skal garantere dig en funktionel fyldning af hullerne.
men dyrt hvis der ikke er mange. Men fordelen er lang injektionsnål, så man kan fylde hele hullet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.