Hvad skal jeg bruge for mørtel eller beton for at fylde hullet på siden her? Tidligere sad der mursten med almindelig kalkmørtel, som nogen senere har støbt beton på, men det revnede og adskilte sig fra resten af trappen.

Jeg er klar over, at hele trappen bevæger sig, og jeg bliver nok nødt til at lave en ny om 5 år eller så, der er kun jord og skrammel bagved, og den er ikke lavet ordentligt. Jeg vil bare have en løsning, der bliver tilstrækkelig god og pæn imens. Reparationsmørtel? Husfix?
 
  • Sprukket betontrappe med et hul og smuldrende kanter, tidligere muret med kalk og derefter støbt med beton, der er adskilt fra resten af trappen.
  • Billede af stentrappe med et hul og revner, omgivet af jord og småplanter, der viser tegn på tidligere forsøg på reparation med kalkmørtel og beton.
skal præcisere, at jeg ikke mener hele åbningen, der blev efter murstenene, men hullet i siden på betonen, så al jord/fyld ikke løber ud, og trapperne sætter sig endnu mere!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.