Hvad skal jeg bruge for mørtel eller beton for at fylde hullet på siden her? Tidligere sad der mursten med almindelig kalkmørtel, som nogen senere har støbt beton på, men det revnede og adskilte sig fra resten af trappen.
Jeg er klar over, at hele trappen bevæger sig, og jeg bliver nok nødt til at lave en ny om 5 år eller så, der er kun jord og skrammel bagved, og den er ikke lavet ordentligt. Jeg vil bare have en løsning, der bliver tilstrækkelig god og pæn imens. Reparationsmørtel? Husfix?