Standardsvaret på reparationer plejer at være Cascos Husfix, men efter at have testet det på et område, der skulle spartles, synes jeg, det er et skodprodukt sammenlignet med alternativerne. Jeg ville bruge Finjas handspackel Grov. Ulempen er vel, at den kun sælges i sække, så man tvinges måske til at vælge noget, der findes i mere passende emballager, hvis man ikke har mere at fikse.
Ja, det er måske i overkanten at købe en hel sæk. Jeg har trods alt en hel væg, der venter på at blive pudset og har tre sække weber gipsputs. Har også en sådan lille kasse med bostik rep og fix. Nogle af dem fungerer vel, gætter jeg på.
Det forslag, du gav ovenfor, virker jo godt på den måde, at det kan formes til og blive pænt under tørringstiden. Måske det også fungerer med nogle af de to alternativer, jeg allerede har? Ellers tænkte jeg, at man måske kan bruge en lille bræt som støtte for at få en pæn kant?
Det eneste rimelige er jo at bruge noget af det, du har.....! Gipsputs bliver nok også godt, hvis man kan lægge det i den tykkelse, du har brug for her, uden at det synker sammen.