Hej,

Ved der findes et antal lignende tråde, men jeg kan ikke finde noget, der svarer til mit problem. Skal rive mit gamle køkken ud og så ind med et nyt. Rev i dag vasken ud og fik halvdelen af væggen med, føltes det som. Vandrørene går i rummet bagved (se andet billede). Har I nogle tips til, hvordan jeg reparerer dette? De nye bænke kommer til at slutte cirka der, hvor murblokken slutter.

Sådan så det ud, efter jeg havde revet vasken bort. En løs murblok


Her nedenfor er selve rummet indvendigt med vandrør osv.
 
R
Ser ud til at være en lejlighed, rørene i væggen er nok afløbsrørene (stammerne) og vand, opad i huset, naboen har nok sit køkken væg i væg med dig, så murer lidt stykker, så bliver det godt, (der skal være hul indenfor der) og lidt puds at jævne med
Går godt med almindelig kalkmørtel
 
R rävlyan sagde:
Ser ud til at være en lejlighed, rørene i væggen er nok afløbsrørene (stammerne) og vand, opad i huset, naboen har nok sit køkken væg i væg med dig, så murer i nogle stykker, så bliver det godt, (der skal være hul indenfor der) og lidt puds at jævne ud med Går fint med almindelig kalkmørtel
Stemmer. Naboen har køkken væg i væg. Må prøve og se helt enkelt :D
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.