Hej,
Ved der findes et antal lignende tråde, men jeg kan ikke finde noget, der svarer til mit problem. Skal rive mit gamle køkken ud og så ind med et nyt. Rev i dag vasken ud og fik halvdelen af væggen med, føltes det som. Vandrørene går i rummet bagved (se andet billede). Har I nogle tips til, hvordan jeg reparerer dette? De nye bænke kommer til at slutte cirka der, hvor murblokken slutter.
Sådan så det ud, efter jeg havde revet vasken bort. En løs murblok

Her nedenfor er selve rummet indvendigt med vandrør osv.

Ved der findes et antal lignende tråde, men jeg kan ikke finde noget, der svarer til mit problem. Skal rive mit gamle køkken ud og så ind med et nyt. Rev i dag vasken ud og fik halvdelen af væggen med, føltes det som. Vandrørene går i rummet bagved (se andet billede). Har I nogle tips til, hvordan jeg reparerer dette? De nye bænke kommer til at slutte cirka der, hvor murblokken slutter.
Sådan så det ud, efter jeg havde revet vasken bort. En løs murblok

Her nedenfor er selve rummet indvendigt med vandrør osv.

Ser ud til at være en lejlighed, rørene i væggen er nok afløbsrørene (stammerne) og vand, opad i huset, naboen har nok sit køkken væg i væg med dig, så murer lidt stykker, så bliver det godt, (der skal være hul indenfor der) og lidt puds at jævne med
Går godt med almindelig kalkmørtel
Går godt med almindelig kalkmørtel
Stemmer. Naboen har køkken væg i væg. Må prøve og se helt enkeltR rävlyan sagde:
Senest redigeret:
Klik her for at svare