Hej!

Hvordan reparerer man bedst hullerne efter nedrivning af en indervæg? (Se billeder)

A) Gulv, parket, er det muligt at lægge et stykke parket og få det til at se nogenlunde pænt ud?

B) Væg, gipsvæg

C) Loft, gips

Taknemmelig for alle tips!

• Gulv med trægulv og en åben stribe beton langs kanten, sandsynligvis efter fjernelse af en skillevæg.
  • Hul i gipsvæg efter fjernelse af en indvendig væg, med synlige uregelmæssige kanter og skruehuller.
  • Hul i gipsloft efter væg, skal repareres.
Tag og væg er jo bare at spartle og slibe. Gulvsoklen ville jeg have skiftet ud med en ny. Gulvet er værre, er det lille, læg det om.

Vægge loft, spartle slibe, male
Alt sætte en mdf omfatning hvis du fx ikke vil male hele loftet om.

Gulv havde jeg lagt lidt distancer så en fx 9x120 egetærskel over. Hvis man ikke vil lægge om den ene/begge dele.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
S jkswe87 sagde:
begge
S jkswe87 sagde:
Alt sæt en mdf omfang om du fx ikke male om hele loftet.

Gulv havde jeg lagt lidt distancer så en fx 9x120 egetræstærskel over. Om man ikke vil lægge om en af/begge delene.
S jkswe87 sagde:

Gulv havde jeg lagt lidt distancer så en fx 9x120 egetræstærskel over. Om man ikke vil lægge om en af/begge delene.
S jkswe87 sagde:

Ja lyder jo enkelt. Havde helst villet undgå tærskel men har vel intet andet valg om jeg ikke skal lægge om gulvet.

Bedste spartel til væggen og loftet? Hvor bredt bør jeg spartle?

Kan lide Scotte LH +

Kig på deres hjemmeside Scotter/beckers, der er en del brugbar information der.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.