Hej.
Jeg er i gang med at renovere Hallen i min ejerlejlighed.
Havde jeg vidst lidt mere, havde jeg aldrig rørt loftet, som viste sig at være kalkpudset.
Jeg har skrabet alt det af, der sidder overfladisk og slebet en del, men alt er ikke nede.
Hvordan er det med gipsmørtel, kan man anvende det direkte på, og til sagen hører det, at jeg har slebet, så småpletter her og der er ren beton. Så har jeg prøvet at spartle med fint spartelmasse også.
Det er lige meget, om overfladen bliver glat eller ru, som den var fra starten.
Ville være taknemmelig for råd.
Jeg har overvejet at sætte et nyt loft op, men så sidder gruppetavlen dumt, så uanset hvad jeg gør, så vil det drille.
MVH: Putte