Hej. Jeg er i gang med at renovere badeværelse/vaskerum, gang og garage i vores 90'er Vittjärvshus. Uisoleret plade på jorden med flydende gulv. Har nu revet alt bort helt ned til pladen. Skal bryde noget op og flytte lidt afløb for derefter at lægge nyt flydende gulv med præcis samme princip. Cellplast og gulvspånplader. Det ærgerlige er, at nu er cellplasten ikke 60mm men kun 50mm, og pladerne er 22 i stedet for 18mm. Men nu til min overvejelse, alle skillevægge står på cellplasten og gulvspånpladerne. Men på delen hvor jeg har revet, har jeg været nødt til at skære cellplasten og gulvspånpladerne i niveau med væggen til køkkenet.

Hvordan skal jeg på bedste måde forbinde disse to gulve, så det bliver stabilt?

se billeder! Renoveringsområde med eksponeret betonplade, vægkonstruktion og ledning; del af byggeri med fjernet isolering og gulvbrædder. Afskåret kant af cellplast og gulvspånplade ved dørkarm med udsyn til betonplade og sort måtte. Rester af lyserød plastikfolie ses ved siden af væggen. Betonggulv med synlig kant af cellplast langs væg, hvor tapet med trekantmønster ses. Vandrør strækker sig langs gulvet i hjørnet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.