Hej
Nu har jeg, med hammer og stemmejern, revet ned gammel tapet, træ, og puds (gips??) I kælderen.
Sådan ser nu både inder- og ydervægge ud.
Hvad skal jeg gøre nu? Tænker at betonen skal repareres her og der, og så lægge noget overflade for at få en plan flade, men hvad? Gips? Puds? Hjælp!
#nollkoll