Medlem
· Blekinge
· 12 227 indlæg
Væggen kan du nok ikke rykke, så det er tilbage at fylde på. Det nye skal jo hæfte på det gamle. Det enkleste er vel at lave et skelet og sætte nye plader på. Spørgsmålet er jo, hvad du skal have på "finsiden".
Selvbygger
· Stockholm
· 2 705 indlæg
Med gipsmørtel kan du bygge en masse 
Tag et firma ind, der kan pudse den op, det burde gå hurtigt. Ellers ville jeg sætte gips eller fibercementplader. Jeg har rettet mere end det med puds. 3cm går nok rimeligt for en glade amatør. Ikke noget jeg ville anbefale dog. Eftersom du kun har fejl på en led, så sæt et par ribber op i den rigtige tykkelse, så kan du grovpudse op til det niveau og derefter fjerne ribberne og pudse resten. Er det malet, skal du være sikker på, at pudsen hæfter på det.
Klik her for at svare
