W wolffi #1 Medlem · 73 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:33 wolffi Medlem 73 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:33 #1 Hej! Jeg har en stubbe, der er placeret midt på plænen. Jeg har overvejet at rejse en flagstang og tænkte på at placere flagstangen på stubben. Jeg har ingen erfaring med sådan montering. Ville det holde?
Hej! Jeg har en stubbe, der er placeret midt på plænen. Jeg har overvejet at rejse en flagstang og tænkte på at placere flagstangen på stubben. Jeg har ingen erfaring med sådan montering. Ville det holde?
Fotografen #2 Hobbyelektriker · E · 15 370 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:33 Fotografen Hobbyelektriker E 15,370 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:33 #2 Nej, stubben rådner.
fahlis #3 Medlem · Västra Götaland · 1 942 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:41 fahlis Medlem Västra Götaland 1,942 indlæg 12 maj 2014 klokken 23:41 #3 Holder måske en sæson eller to, så er stubben sandsynligvis rådden. Bedre at fræse stubben væk og anlægge et ordentligt fundament.
Holder måske en sæson eller to, så er stubben sandsynligvis rådden. Bedre at fræse stubben væk og anlægge et ordentligt fundament.