Vi skal omdanne et tidligere opbevaringsrum i garagebygningen, som er adskilt med en væg, til et andet garageområde. Gulvet i garagen er støbt armeret beton.

Der er to kulverter under garagebygningen (omkring 1,5 i højde), hvoraf den under opbevaringsrummet viser en ca 1x1 m åbning i gulvet. Opbevaringsrummet er bygget ovenpå betonen med trægulv ca 2 cm tykt, spånplader og limet plastmåtte. Reglarne ligger med cirka 40-60 cm mellem hinanden, anslået til at være 8-10 cm høje.

Plastmåtten er fjernet på grund af lugt, og dele af trægulvet er taget op for at få adgang til at fjerne radiator og tilhørende rør direkte under trægulvet.

En tanke var at fjerne hele gulvet og lade betongen bruges som normalt, men på grund af hullet betyder det jo, at man skal støbe til hullet, før man kan tage det i brug.

Så mit spørgsmål er, er det passende at bruge den nuværende konstruktion til at placere en almindelig bil på?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.