Hvordan skal jeg lave rammer for loft med spotlights?
Tænkte 45x45 lægter, men undrer om man skal lægge dem i begge retninger så at sige?
Eller om det er nok at lægge en række?
Måske dårligt forklaret, men håber nogen forstår 😊
Tænkte 45x45 lægter, men undrer om man skal lægge dem i begge retninger så at sige?
Eller om det er nok at lægge en række?
Måske dårligt forklaret, men håber nogen forstår 😊
Ja jeg tænkte det, så får man plads til slangerne og sånt til spottene. Forestia hedder loftet jeg skal have.
Okay, meget gode tips her😊
Er der nogen, der kender nogle gode led-spots?
Er der nogen, der kender nogle gode led-spots?
Vi brugte Hidealite comfort G2, ret dyre men synes de fungerede godt både ved installation og brug (en driver per lampe). Så nu at der også findes en variant af den, der hedder "tune", som giver gulere lys, når man dæmper ned og hvidere, når man har højere lysstyrke - lyder da interessant.Korvmedbröd sagde:
Medlem
· Blekinge
· 12 233 indlæg

Til hvilken side sætter du taget så?🤔 Spiller det nogen rolle egentlig? Tænkte mest, at det er nemmere at sætte reglarne på tværs i stedet for langs med som taget skal være.
Medlem
· Blekinge
· 12 233 indlæg
Bikden er vridet, alt sidder allerede i loftet. Jeg ville have reglarne tværs imod eksisterende træplanker, samt en ramme rundt om. Derunder blev det gips, der ikke sidder i nogen bestemt retning.
Jeg erstattede mine gamle halogenspots med nye philips LED-lamper købt på jula for cirka en 100 lap stykket. Dæmpbare var de også. Meget tilfreds. I sommerhuset har jeg skiftet 12 volts spottene med biltemas LED-lamper, eneste ulempe der er, at de forstyrrer stereoen!
Klik her for at svare
