Jeg har hydrauliske ramper fra samme sted som ovenfor, dog af en anden model, mine har saksfunktion i stedet for parallelogram, hvilket betyder, at de løfter lige op, så i princippet kunne man have både foran og bagpå. Pallbukke kan stadig bruges, hvis man skal rode med hjul eller ophæng, men så skal man hæve ramperne væsentligt fra starten på grund af affjedringen, som følger med ved sænkning af ramperne. Første gang jeg skulle palle, sad rampen stadig fast under hjulet, da jeg havde sænket, men man lærer det. Ulempen med mine ramper er vægten, samlet set nærmere 100 kg. Jeg er i gang med at modde en sækkevogn for nemt at kunne tage ramperne frem og stuve dem væk. Det er nemlig sådan, at mit dobbelgarage ikke har plads til nogen bil, så det bliver til at rode udenfor, når vejret tillader det.

• Synes
Andreas_kalmar og 1 anden
  • Laddar…
thomas33 thomas33 sagde:
Dette er en idé, der nemt løfter hele bilen, men tager plads.
[link]
[bild]
Åååååååhhhhh hvilken bil!!!! I'm having an eyegasm (y)(y)

Det her er bedre end intet, trinene fra den gamle jernbro og lidt rør.

Protte Bil parkeret på rustne metalramper lavet af gamle brotrin i et garageområde.

• Synes
ricebridge
  • Laddar…
Prøvede en gammel pinnsvets i weekenden, og det var fantastisk sjovt!
Mao kan det ikke være så svært at bygge sådan nogle lift stands, som man kører donkraften under. Bare overdimensionere ordentligt. ;)

• Synes
thomas33
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.