Overvejer at bygge en ny indervæg ca. 30-40 cm fra den eksisterende ydervæg. Årsagen til dette er, at jeg skal lave en ny væg, hvor jeg kan integrere TV'et samt tilhørende udstyr.
Nogle spørgsmål omkring dette:
1. Kan der opstå problemer med pladsen mellem den nye indervæg og ydervæggen? Kulde, fugt eller lignende.
2. Jeg overvejer at bygge med 45x75 og kun bruge OSB (ingen gips ovenpå). Er der nogen problemer med det?
3. Jeg tænker at lægge bundstykket løst direkte på parketten og kun skrue det fast med vinkelbeslag til yderreglerne, som kommer til at sidde ordentligt fast . Er der problemer med det?
Hmmm...
Måske skal jeg overveje det med OSB som overfladelag lidt mere. Jeg troede i min naivitet, at jeg kunne grunde og tapetsere direkte på OSB. Er ikke rigtig ven med gips, da jeg synes, det er et kedeligt mtrl at arbejde med...
"Lovede" lidt billeder. Al ström, data, höjtalerkabler osv. tilsluttet bag væggen. Bryder strømmen til alt fra en afbryder på væggen ved siden af afbryderen til loftbelysning osv.
Servicelem under hullet til forstærker osv. Der er også en ventilator bag TV'et.
Har også bygget en større "ramme" uden for den nuværende, hvor TV'et sidder. Dette så jeg kan tage den nuværende tv (60") ud og få plads til en 70", hvis det skulle blive nødvendigt at skifte til en større tv. Dette kan jeg gøre uden at rive væggen ned. Jeg skal bare skære tapetet af, hvor skarven ligger mellem de forskellige rammer.