Hej
Har kigget rundt i cyberspace og her i forumet, men finder ingen tråd, der er "spot on". Stadig usikker på, om det er OK.
Jeg har udskiftet vinduer, og ydervæggene indefra ser forfærdelige ud nu, når man gør det pænt. Det er også sparsomt med eludtag (i dag har vi forlængerledninger til hvor TV og computer står, antennekablet går gennem halvdelen af stuen, osv.), så jeg tænker på at reglre på den eksisterende ydervægs inderside med 45X45 og bruge krydsfinér og gips for at få plads til lidt flere eludtag og et tv-udtag, der sidder tættere på tv'et.
Jeg har læst, at man skal passe rigtig godt på, når man reglrer en indvendig væg mod en ydervæg med isolering på grund af fugtdannelse, så det vil jeg undgå. Men det bliver jo alligevel en form for isolering med gips og krydsfinér? Er det ufarligt at reglre en uisoleret indvendig væg mod en ydervæg? Og jeg undrer mig også over, om man skal bruge syld mod parketgulvet? Jeg vil ikke skrue reglen i gulvet, men bruge en form for vinkel og fastgøre den i væggen.
Taknemmelig for svar!