Har bygget et element beskyttelse i mdf og rotting net på fronten. Følte nu på undersiden af toppladen, at det var meget varmt. Er dette noget man skal være bekymret for?
 
  • Elementbeskytter i MDF med rottingnet foran, placeret ved siden af vask i et badeværelse.
Er de et el element, så er de ikke godt.
Men hvis de er et vandbåret element, så er de i orden.
Men du skulle måske lave flere huller i toppen, så du får ud varmen.
 
T Timmermannen77 sagde:
Er det et el element, så er det ikke godt.
Men hvis det er et vandbåret element, så er det roligt.
Men du skulle måske lave flere huller i toppen, så du får ud varmen.
Ok, ja det er et el element. Hvordan ved man, hvor mange huller/linjer der er tilstrækkeligt? Skal man bare mærke efter, så toppen ikke bliver for varm?
 
  • Et elektrisk varmeelement monteret på en væg med fliser omkring, viser ventilationsåbninger på toppen for varmeudledning.
Jeg ville aldrig installere et el-element. Det står sandsynligvis i producentens instruktioner, at det ikke er tilladt. Ikke så godt, hvis det bliver overophedet og begynder at brænde.
 
  • Synes
Dilato og 2 andre
  • Laddar…
Ei sa peitä (eller hur det stavas). El-element plejer altid at have et skilt om, at det ikke må overdækkes.
 
  • Elsker
  • Synes
MatsBengtsson89 og 1 anden
  • Laddar…
Finte byggeri, som du sikkert har tænkt dig at male? Men jeg ville ikke have dækket et elektroelement :( kan gå dårligt ret hurtigt.
 
H henche sagde:
Ei sa peitä (eller hur det stavas). El-element brukar alltid ha en skylt om att det inte får övertäckas.
Den eneste finske sætning alle svenskere kan. Foruden Musta kissa😱.
Ovnen må ikke tildekkes, siger Nordmændene.

Så den skal nok ventileres bedre. Større åbninger på toppen. Men rigtig varm vil den altid forblive.

Lav en test. Sæt den på fuld effekt i nogle timer.
Klarer den det, klarer den længere tid også.
 
  • Synes
Gårdsdrömmar87 og 1 anden
  • Laddar…
Få en god brandforsikring
 
  • Synes
snaggletooth
  • Laddar…
DE73 DE73 sagde:
Jeg ville aldrig bygge et el element ind. Det står sandsynligvis i producentens instruktioner, at det ikke er tilladt. Det er ikke så godt, hvis det bliver overophedet og begynder at brænde.
Lad det være uden indbygning. Spray pladen med WD40 for rustbeskyttelse.
 
Bruger folk ikke hjernen længere eller?
 
  • Synes
Dilato
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.