Er de et el element, så er de ikke godt.
Men hvis de er et vandbåret element, så er de i orden.
Men du skulle måske lave flere huller i toppen, så du får ud varmen.
Men hvis de er et vandbåret element, så er de i orden.
Men du skulle måske lave flere huller i toppen, så du får ud varmen.
Ok, ja det er et el element. Hvordan ved man, hvor mange huller/linjer der er tilstrækkeligt? Skal man bare mærke efter, så toppen ikke bliver for varm?T Timmermannen77 sagde:
Finte byggeri, som du sikkert har tænkt dig at male? Men jeg ville ikke have dækket et elektroelement
kan gå dårligt ret hurtigt.
Den eneste finske sætning alle svenskere kan. Foruden Musta kissa😱.H henche sagde:
Ovnen må ikke tildekkes, siger Nordmændene.
Så den skal nok ventileres bedre. Større åbninger på toppen. Men rigtig varm vil den altid forblive.
Lav en test. Sæt den på fuld effekt i nogle timer.
Klarer den det, klarer den længere tid også.
Bruger folk ikke hjernen længere eller?
Klik her for at svare

