Hvorfor køber du ikke 260 eller 270s gips? Plejer ikke at være svært at få fat på

• Synes
Edlunn og 1 anden
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff sagde:
Hmm. Sikker på du måler rigtigt? Tænkte først at det lyder som det har siddet renoveringsgips da, men sådan noget er kun 6 mm.

Du måler ikke en facade kant ved en fejl?
Nej, det er sådan overalt. Det er jo alligevel fra 1962, kan det ikke have været tyndere dengang?

P pjkw sagde:
Hvorfor køber du ikke 260 eller 270s gips? Plejer ikke at være svært at få fat på
Mest fordi Byggmax ligger nærmest, og deres gratis trailer tager 2500 plader. I så fald skal jeg køre lidt ekstra til Hornbach, men ved ikke hvilken trailer, der tager så store plader. Måske kan det findes

Düsseldorff
N naikon sagde:
Næ det er sådan overalt. Det er jo alligevel fra 1962, kan det ikke have været tyndere dengang?
Ah, er gipsen så gammel? Ja, da kan det sikkert have været andre dimensioner.

Du skal have 120 skiver, reglerne sidder godt på cc 60, du skal skrue i reglerne, hvis du kun har gips bagved eller er det råspont, så kan det gå at skrue kun i den.

Bo arnold Bo arnold sagde:
Du skal have 120 skiver, reglerne sidder vel på cc 60, du skal skrue i reglerne, hvis du kun har gips bagved, eller er det råspont, så kan det være muligt at skrue kun i den
Det er råspont

Har selv tom brugt 250cm plader, hvor der er 258 i loftshøjde.
Gulvsokkel og loftliste dækker mellemrummet med margen.

• Synes
naikon
  • Laddar…
Huddingebo Huddingebo sagde:
Har själv tom använt 250cm skivor där det är 258 i takhöjd.
Golvsockel og loftliste dækker mellemrumet med marginal.
Gött, præcis min tanke. Forsøgte du at placere pladen i midten da? Noget afstand på gulvet så den kom op lidt?

N naikon sagde:
Gött, præcis min tanke. Forsøgte du at placere skiven i midten da? Nogen afstand på gulvet så den kom op lidt?
Var lidt mere åbning nedenunder end ovenpå.
Lagde nogen træstykke nedenunder.

• Synes
naikon
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.