Med forhåbning om at kunne spare mig for omkostninger til anticimex, undrer jeg om der er konsensus her om denne udtørrede fugtskade.
Det kan være noget, der er spildt ovenfra, regnet ind fra et åbent vindue eller en gammel lækage fra et ældre badeværelse. Det nuværende badeværelse er fra 2010.
Fra de borehuller, der ses på billederne, kom der knastørre savsmuld.
Er det muligt at drage konklusioner fra disse billeder, eller vil jeg ikke kunne sove godt om natten uden at anticimex borer nedefra og måler? View attachment 404936