Vores gamle hus fra 40'erne har en uisoleret kælder, hvor vi har vaskerum, sauna og opbevaringsrum. I vaskerummet er væggene malet, men vi bemærker nu, at pudsen sidder lidt løst hist og her.
Hvordan skal vi udbedre dette?
Vil gerne vide detaljeret, hvordan man gør, hvilken slags ny puds, hvilken slags maling osv.