Hej!

Vi skal male værkstedet i kælderen om, da malingen havde sluppet fra væggene. Har skrabet malingen af, og meget slap. Pudsen på væggen sidder meget løst - det er nok, at man rører eller børster lidt, så falder det af som støv eller sand.

Nu skal jeg pudse væggen, før vi maler. Spørgsmålet er - kan jeg pudse direkte på væggen, eller skal jeg først slamre og derefter pudse? Hørte noget om, at pudsen hæfter bedre da, og da tænkte jeg på, at pudsen på den eksisterende væg sidder så løst, så det måske kunne være godt.

Hvis jeg skal slamre, kan jeg bruge samme mørtel. KC pusmørtel 50/50 hedder den jeg fik.
Sæk med Finja KC Putsbruk C Fin, Tynnpussmørtel KC 50/50, orange og hvid emballage, 25 kg.

Kælder med afskallet maling og løst puds på væggene, en sort spand på gulvet foran en blåmalet stolpe. Et rum i en kælder med en afskallet væg, blå pletmalet område, synlig søjle og rør. Væggene og gulvet er groft og ujævnt. Kælder værksted med skrællet maling og løs puds på væggen, grå radiator og rør. Flager af maling på gulvet.

• Synes
snedspik
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.