Hej!
Jeg er ved at lave et udekøkken på ca. 25 kvm.
Alt mures op i leca, og nu i weekenden skal jeg støbe bordpladerne på stedet.
Jeg vil pudse lecaen bagefter og har googlet og kigget rundt en del på nettet om, hvordan man gør, med at man skal grundpudse først, så på med net og til sidst på med selve pudsen.
I min lokale Bolist butik spurgte jeg om dette, og han sagde så
- Nej nej, det er nok at du bare lægger puds på, den metode du siger er mere til husvægge...
Er det nok at bare pudse direkte på lecaen, eller bør jeg grundpudse først?
Jeg er ved at lave et udekøkken på ca. 25 kvm.
Alt mures op i leca, og nu i weekenden skal jeg støbe bordpladerne på stedet.
Jeg vil pudse lecaen bagefter og har googlet og kigget rundt en del på nettet om, hvordan man gør, med at man skal grundpudse først, så på med net og til sidst på med selve pudsen.
I min lokale Bolist butik spurgte jeg om dette, og han sagde så
- Nej nej, det er nok at du bare lægger puds på, den metode du siger er mere til husvægge...
Er det nok at bare pudse direkte på lecaen, eller bør jeg grundpudse først?
Det afhænger vel af, hvor ofte du vil gøre det om. Jeg ville ikke have sprunget grundingen over. Nettet ville jeg måske (med vægt på måske) have undladt afhængigt af, hvordan konstruktionen ser ud. Hvis udekøkkenet står udendørs, dvs. ikke under tag, ville jeg helt sikkert have gjort det "som man skal". Alt for at det skal holde så længe som muligt.
Hvordan gik det med køkkenet? Kan man se et billede?
Tak for opdateringen. Jeg synes det ser godt ud. Jeg overvejer selv at bygge et udekøkken med leca og tag, der bæres op af stolper, som står på muren. Jeg ville blive meget glad, hvis du orker at lægge flere billeder op af helheden.
tak så meget kan lægge op billeder i morgen på hvordan det ser ud nuN nybyggarn3 sagde:
sådan ser det ud nu.N nybyggarn3 sagde:
Har ikke trukket el eller bygget lågerne endnu
Ja sørme så flot. Det der kommer til at blive fantastisk, når det er færdigt.
Jeg planlægger noget lignende med den forskel, at køkkenet kommer til at være delvist nedgravet (skrånende grund), hvilket betyder, at muren delvis bliver en støttemur.
Jeg planlægger noget lignende med den forskel, at køkkenet kommer til at være delvist nedgravet (skrånende grund), hvilket betyder, at muren delvis bliver en støttemur.
Klik her for at svare