Er i gang med pudsning indvendigt. Mit spørgsmål er, om man kan delpudse en væg og fortsætte næste dag?
Årsagen er, at jeg har en væg, der er 30m2, og den vil jeg ikke nå på en dag.... Pudser med C-bruk på leca, og som mest har jeg fået op 16m2 på en dag inkl. brætning. Hvis man nu skal afbryde pudsningen, hvad skal man tænke på?
Årsagen er, at jeg har en væg, der er 30m2, og den vil jeg ikke nå på en dag.... Pudser med C-bruk på leca, og som mest har jeg fået op 16m2 på en dag inkl. brætning. Hvis man nu skal afbryde pudsningen, hvad skal man tænke på?
Ja, et vindue samt 2 døre. Partiet er 10,7 meter langt og 3,2 meter højt, så det gælder om at planlægge ordentligt, inden jeg begynder at blande mørtel..leby sagde:
Nu er jeg ingen ekspert, men jeg ville vælge at bryde ved døren(e) i så fald. Nu havde du meget højt til loftet, er dørene høje? Hvis ikke, så har jeg lært at bruge fiberforstærket puds lige over døre i kældre for at mindske risikoen for sprækker (i den forlængede samling, hvis du forstår hvad jeg mener). I de tilfælde så passer det jo godt at bryde der.
Klik her for at svare