Betonsoklen følger den røde streg. Man har altså blot presset isolering ind under tærsklen uden at beskytte mod væde og fugt.
Hvad er den letteste måde at afhjælpe dette på? Støbe op i samme niveau som resten af betonsoklen, eller kan man sætte en slags plade eller lignende? Har fibercementplader, måske er det nok at lægge en plade, der dækker isoleringen under tærsklen?
Tærsklen er 30 mm over jorden.
Hvad er den letteste måde at afhjælpe dette på? Støbe op i samme niveau som resten af betonsoklen, eller kan man sætte en slags plade eller lignende? Har fibercementplader, måske er det nok at lægge en plade, der dækker isoleringen under tærsklen?
Tærsklen er 30 mm over jorden.
Nej, depotdør på økonomiafsnittet. Kun tagudhænget fra garagen.T Tjrex sagde:
Du mener, at jeg skal tætte om med ny isolering og derefter forsegle med fugemassen?MrJay sagde:
Problemet som jeg har bemærket er, at fliserne udenfor er på samme niveau, og når det regner ordentligt, er det løbet over renden og mod dørtærsklen.
Klik her for at svare
