Passede på at benytte Bauhaus prisgaranti igen. K-rauta har Huntonit Classic i sin efterårskatalog til 99 kr/m2. Bauhaus sælger for 129 (eller 139 endda?). Bestilte 120 kvadrat på Bauhaus og gik over til kundeservice. Joh, det var vist bare at få pengene tilbage. ;D Ned til K-rautas pris og derefter 12 procent yderligere. Betalte altså 87 kr kvadraten til sidst. Helt ok pris, synes jeg. K-rauta katalogen gælder frem til nytår, og det er sikkert muligt at finde flere varer, som kan købes på Bauhaus.
Edit: Bemærk, at garantien ikke gælder, hvis der er mere end 10 mil til konkurrenten.
Edit: Bemærk, at garantien ikke gælder, hvis der er mere end 10 mil til konkurrenten.
PERFEKT!! Købte nemlig Huntonit loftplader i dag for 139kr / kvm hos Bauhaus..
Hvor får jeg fat i K-Rauta katalogen med den lavere pris? Findes katalogen mon stadig hos K-Rauta? Eller, endnu bedre.. et sted på nettet?
Hvor får jeg fat i K-Rauta katalogen med den lavere pris? Findes katalogen mon stadig hos K-Rauta? Eller, endnu bedre.. et sted på nettet?
Jeg var inde på K-rauta i Västerås forleden dag, og da fandtes den stadig der i hvert fald.
Kan evt. findes på nettet.
Off topic: Når jeg forsøger at åbne de aktuelle tilbud på K-rautas hjemmeside, genindlæses kun startsiden i den venstre ramme. Tidligere (et halvt år siden?) fik jeg en pop-up vindue. Jeg har forsøgt at skifte browser og at slukke for alle slags pop-up blokkerere jeg har, men uden resultat. Fungerer det for jer andre?
Kan evt. findes på nettet.
Off topic: Når jeg forsøger at åbne de aktuelle tilbud på K-rautas hjemmeside, genindlæses kun startsiden i den venstre ramme. Tidligere (et halvt år siden?) fik jeg en pop-up vindue. Jeg har forsøgt at skifte browser og at slukke for alle slags pop-up blokkerere jeg har, men uden resultat. Fungerer det for jer andre?
Virker for mig hvis jeg holder Ctrl nede når jeg klikker på linket. (har Google-toolbar med popup blocker)Bob_the_builder sagde:
Fandt desværre ikke nogen katalog online. Må ringe rundt imorgen og tjekke om de har sådan en katalog. Må benytte chancen før de ændrer prisen..
Der findes masser af varer hos Bauhaus, der er meget dyrere end hos de andre byggemarkeder. Blandt andet Cascos lim/fugemasser og fugtspærre. Der er forskelle på flere hundrede på en 10-litersspand sammenlignet med f.eks. Coop Forum. Også tagafvandingsartikler fra Lindab (nedløbsrør/tagrender) er betydeligt billigere hos Coop Forum.
Dog er det lidt besværligt at bevise for Bauhaus, at det er billigere hos en anden butik, hvis man ikke allerede har købt produktet og har en kvittering. Kataloger/reklameblade fungerer dog godt som bevismateriale.
I sommer fik jeg nogle hundrede kroner tilbage på en gasgrill, som Växus solgte for 300:- lavere pris. Hos Bauhaus ringede de til hovedkontoret, og der hævdede de, at det ikke var den samme grill, fordi teksten "plus" manglede efter modelnummeret i Växus-bladet. Jeg kørte til Växus, og det viste sig at være præcis den samme grill med "plus" efter modelnummeret samt samme EAN-kode. Til sidst fik jeg differencen tilbage.
Selvfølgelig skal man være opmærksom, når konkurrenterne kommer med deres reklameblade. Det er muligt at gøre et kup, hvis den samme vare findes hos Bauhaus.
Dog er det lidt besværligt at bevise for Bauhaus, at det er billigere hos en anden butik, hvis man ikke allerede har købt produktet og har en kvittering. Kataloger/reklameblade fungerer dog godt som bevismateriale.
I sommer fik jeg nogle hundrede kroner tilbage på en gasgrill, som Växus solgte for 300:- lavere pris. Hos Bauhaus ringede de til hovedkontoret, og der hævdede de, at det ikke var den samme grill, fordi teksten "plus" manglede efter modelnummeret i Växus-bladet. Jeg kørte til Växus, og det viste sig at være præcis den samme grill med "plus" efter modelnummeret samt samme EAN-kode. Til sidst fik jeg differencen tilbage.
Selvfølgelig skal man være opmærksom, når konkurrenterne kommer med deres reklameblade. Det er muligt at gøre et kup, hvis den samme vare findes hos Bauhaus.
Klik her for at svare