285 cm for at kunne have 2,60 højde til loft indvendigt ;)

Det er den højeste højde, betonvægge kan laves.
 
Hvad er det, der begrænser i højden? Fragt på lastbil?
 
Murer man blokke (ytong) burde højden vel ikke blive begrænset? Grunden til jeg spørger er, at jeg vil have 3,3 m indendørs loftshøjde i visse dele af huset.
 
Fredrik_I sagde:
Hvad er det, der begrænser i højden? Fragt på lastbil?
Produktionen, de kan ikke klare højere end det.

For transport er det både længden og højden, der påvirker.
Jeg tror, at den længste væg er på 9 meter, som skal kunne transporteres uden at gå i stykker.
Gavlene bør ikke være højere end 4 meter, tror jeg, de sagde til os.
 
Hej ::)
Er interesseret i swelis prefab betonvæg
hvor meget kan det variere i pris, vi har fået
pris på prefab trævæg med pudset facade og
pudset er meget dyrt.
Jeg har også tegnet vores hus helt selv håber bare
vi kan bygge det snart, arbejder på tilbud!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.