pudsning har jeg hørt koster en 800-1500 kr kvadratmeteren, afhængigt af teknik (tunnpuds, to-lag eller tre-lag).
Priserne varierer en del afhængigt af om du bor tæt på en by eller ej - som vanligt... Storbyer såsom Stockholm er vanvittigt dyre ifølge egen erfaring.
Priserne varierer en del afhængigt af om du bor tæt på en by eller ej - som vanligt... Storbyer såsom Stockholm er vanvittigt dyre ifølge egen erfaring.
Løfter en gammel tråd op.
Nu begynder det at blive sidste chance, hvis vi skal nå at få pudset inden vinteren. Vi har mødt to fyre og fået en pris, men har ingen anelse om, hvorvidt det er rimeligt eller ej.
Hvad har I betalt for kvm pudsning? Det drejer sig om pudsning af lecavæg i stueetagen.
Jeg har også set, at der findes lidt forskellige metoder, er der noget, man skal tænke på?
Nu begynder det at blive sidste chance, hvis vi skal nå at få pudset inden vinteren. Vi har mødt to fyre og fået en pris, men har ingen anelse om, hvorvidt det er rimeligt eller ej.
Hvad har I betalt for kvm pudsning? Det drejer sig om pudsning af lecavæg i stueetagen.
Jeg har også set, at der findes lidt forskellige metoder, er der noget, man skal tænke på?
På en garagefacade er det nok med "almindelig" et-lags glatpuds. Der er egentlig ikke noget mærkeligt i det. Bare husk, at du bør male væggene måske frem mod april-maj næste år. Puds er porøst og har brug for et beskyttende lag maling.sollentuna sagde:Lyfter op en gammel tråd.
Hvad har I betalt for kvadratmeter pudsning? Det drejer sig om pudsning af lecavæg på underetagen.
Jeg har også set, at der findes lidt forskellige metoder, er det noget, man skal tænke på?
Mener du, at en "almindelig" pudsning ikke er nok på noget andet end en garage? Det, der skal pudses, er underdelen af huset, og det er der, vores entré skal være.
Ingen der ved, hvad pudsning normalt koster per kvm?
Murat har vi allerede gjort, det er selve pudsningen jeg undrer mig over hvad den plejer at koste. Glatpuds på leca.
Har fået mit hus pudset. Inkl stilladser, grundning, netning, tyk puds i 2 lag, gennemfarvet stænkpuds i 3 lag, glatpudsede malede vinduessmyger 14 stk og hjørner 9 stk. Alt i alt inkl moms 170m2 110000:-
Dette er så på landet i Blekinge udført af en meget velrenommeret facadefirma. Er meget tilfreds med resultatet.
Dette er så på landet i Blekinge udført af en meget velrenommeret facadefirma. Er meget tilfreds med resultatet.
Tak for svaret!
Er det 170 kvm boligareal på huset, eller er det facademål?
Er det 170 kvm boligareal på huset, eller er det facademål?
Klik her for at svare