Hej.
Er der nogen, der har sat et gelænder i glas på en trappe indendørs? Hvad har det kostet, og hvilke materialer er blevet brugt til stolper osv.?
Billeder vil blive meget værdsat.

Vi skal åbne loftet i hallen i vores hus (1 1/2 plans), hvor trappen op sidder. Derefter vil vi have et gelænder i glas, der fortsætter rundt om det åbne område. Sammenlagt bliver det måske ca. 7 meter, hvoraf ca. halvdelen er i selve trappen.
Hvilke virksomheder i Västernorrland udfører sådanne projekter?
Det virker svært at finde generelle priser på internettet.
Jeg vil gerne have lidt kødfyldte oplysninger, inden det er tid. (og forberede mig for at undgå at få et hjerteslag ved prischokket) :)

• Synes
Magiker
  • Laddar…
jeg bestilte et trappegelænder med hvide træbalustre 3 stk stolper (hvide) og en håndliste i al (tror jeg) som jeg har
tænkt mig at bejdse så den matcher resten af rummet. Det arrangement kostede mellem 4-5kkr for 2 meter. Så at det samme
firma havde lavet et lignende men med glas, dog ingen priser men mere end 2kkr/meter ville jeg nok tro.
//
M

Tak for svaret. Gerne flere. Det er mange, der har læst, men kun én, der har svaret... :(

N
Der er så meget, der påvirker prisen. Formen og farven på glasset. Hvordan skal glassene fastgøres med klemmer eller kommer de indeni en ramme. Men et groft gæt er vel på omkring 15000 for glassene plus eventuelle klemmer for en måske 3-500 kr stk, hvis sådanne anvendes.

Ville absolut anbefale lamineret glas, da man ikke falder igennem selvom de går i stykker.

• Synes
Trollskidan
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.