Nogen der har erfaring eller viden om Poroton sten? Et meget almindeligt byggemateriale i bl.a. Tyskland, men næsten ukendt i Sverige. Der findes information på nettet bl.a. på
www.poroton.org Men skoletysk rækker ikke helt til. Og selvom man oversætter med Google bliver der for store huller.
U-værdi? Sammenligning med Leca og Letbeton?
