J Joakim88 sagde:
For de, der er nysgerrige. Her er beslagene i dag. Firmaet kontaktet via mail med billeder i weekenden, og ejeren ringet op i morges. 100 undskyldninger, men ikke en eneste beklagelse. Men nu har de revet beslagene ned i hvert fald og begynder forfra. Ifølge hvad der er lovet, bliver det med pudsliste ifølge AMA, runde samlinger, ingen montageskruer gennem beslagets kanter i samme plan og simpelthen pænere gjort. Jeg håber, at de kan levere.

Kommentarer angående stilladset frabedes, da jeg ved, at det ikke er "godkendt". Det er vores private og har hidtil i arbejdet kun været brugt til privat brug. Blikkenslagerfirmaet, som nu er her, er blevet spurgt, om den er ok for dem at arbejde fra, eller om vi kan forbedre/komplettere, hvilket de har sagt nej til.
ville være sjovt at se, hvordan det blev, når de har fikset det og gjort det korrekt.

• Synes
Christian Stensson og 2 andre
  • Laddar…
Sådan blev vores skorsten ved tagudskiftning.

• Grøn skorsten og tagstige på nyrenoveret tag med grå himmel i baggrunden.
  • Synes
karlsson928 og 23 andre
  • Laddar…
Det der havde man gjort lige så godt men gratis med hjælp fra byggahus.;)
Hvis man hyrer professionelle, er tanken, at det skal blive bedre, end hvis man havde gjort det selv

Men det er godt, at de tager deres ansvar der. Nu skal de bare levere

• Synes
Fuge og 2 andre
  • Laddar…
H
J Johan Sahlin sagde:
Såhär blev våran skorsten vid takbyte.
Okay, du har et fint bliktag?
Hvad tilføjer dette tråden?

• Synes
UffePlåtis og 14 andre
  • Laddar…
H halj sagde:
Okay, du har et fint plåttak?
Hvad tilfører dette tråden?
Formentlig intet mere end det sædvanlige.
Man får hvad man betaler for.

• Synes
  • Vred
  • Wow
iittala og 6 andre
  • Laddar…
wildeside
J Johan Sahlin sagde:
Sandsynligvis ikke andet end det sædvanlige.
Man får, hvad man betaler for.
Hvad ved vi om, hvad TS betaler for arbejdet?
Desuden et lokalt blikkenslagerarbejde, så vi kan springe over snakken om polakker m.m., medmindre TS tager det op.

• Synes
zwennebanan og 7 andre
  • Laddar…
S
J Johan Sahlin sagde:
Troligtvis inget mer än det vanliga.
Man får vad man betalar för.
Ikke særlig smigrende to første indlæg du laver i din byggahus karriere.

• Synes
iittala og 16 andre
  • Laddar…
J Johan Sahlin sagde:
Troligtvis inget mer än det vanliga.
Man får vad man betalar för.
Unødvendig kommentar når man ikke ved. Selvom det er en almindelig "sjov kommentar" og sandsynligvis en almindelig fejl, at folk vælger det billigste tilbud. Vi kontaktede 6 firmaer. Kun 2 gad overhovedet svare og kom så ud for at se på arbejdet. Af disse 2 var der kun 1 (!) der overhovedet gav et tilbud.
Som kunde har man så ikke en chance for at sammenligne, og man har heller intet at vælge imellem, når branchen ikke engang kan gider at svare. :thumbdown:

Så ja, meget sjov kommentar, som ikke engang passer. :rolleyes:

Og nej, det er heller ikke arbejdskraft udefra. Det er en svensk, lokal, firma. Alle ansatte er præsenteret på hjemmesiden, og alle er lyse og har svenske navne (hvis det nu skulle have nogen som helst betydning :rolleyes:) Jeg har talt med fyren, der er her og arbejder, og også han er præsenteret på hjemmesiden.

Få fakta, før du kritiserer en person, der i afhængighedsposition er blevet udsat for useriøse "håndværkere".

• Synes
Fadai og 46 andre
  • Laddar…
Jeg blev nysgerrig, har de været der i dag og ser det bedre ud?

• Synes
Kortealboga og 1 anden
  • Laddar…
S Simonstahl sagde:
Jeg blev nysgerrig, har de været der i dag, og ser det bedre ud?
De har været her i dag. Jeg tror dog ikke, at de er færdige med skorstenen endnu. Det, der sidder der nu, ser bedre ud end det tidligere i hvert fald. Lægger billedet op i morgen af det færdige resultat. Så må vi håbe, at de, der er mere kyndige inden for området herinde, kan sige, om det er ok eller ikke. (y)

• Synes
Huddingebo og 2 andre
  • Laddar…
J Joakim88 sagde:
Unødvendig kommentar når man ikke ved. Selv om det er en almindelig "sjov kommentar" og sandsynligvis en almindelig fejl at folk vælger det billigste tilbud. Vi kontaktede 6 firmaer. Kun 2 gad endda at svare og kom så ud og kiggede på arbejdet. Af disse 2 var der kun 1 (!) som endda gav et tilbud. Som kunde har man så ikke en chance for at sammenligne, og man har heller ikke noget at vælge imellem, når branchefolkene er så nonchalante, at de ikke engang kan gide at svare. :thumbdown:

Så ja, meget sjov kommentar som ikke engang passer. :rolleyes:

Og nej, det er heller ikke arbejdskraft udefra. Det er et svensk, lokalt firma. Alle ansatte er præsenteret på hjemmesiden, og alle er lyse og har svenske navne (om det nu skulle have nogen som helst betydning :rolleyes:) Jeg har talt med fyren, der er her og arbejder, og også han er præsenteret på hjemmesiden.

Skaff fakta før du kritiserer en person, der i en afhængighedsposition er blevet udsat for useriøse "håndværkere".
Undskyld, det var ikke meningen at såre.
Jeg ved hvor svært det er at få fat i en blikkenslager, ventede selv i et år før de kunne komme.
Skønt at det de har lavet i dag ser bedre ud.

Det var ikke mig, der nævnte polakker, men det kunne have været en selvlært håndværker.
Stødte på et par af dem, da vi købte huset, som ejendomsmægleren anbefalede.
De satte to yderdøre ind på den værst mulige måde.

• Synes
Purren og 5 andre
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare sagde:
Det där hade man gjort lika bra men gratis med hjælp af byggahus.;)
Anlitar man proffs så er tanken, at det skal blive bedre end hvis man havde gjort det selv
Jeg tænker, at man hyrer proffer, fordi man selv ikke har tid eller lyst. En motiveret villaejer, som ikke har nogen tidspres, kan ofte gøre mindst lige så godt et job som en professionel, men alle vil og kan ikke lære sig alt og skaffe sig alle værktøjer, så derfor er det ret almindeligt at udlicitere f.eks. blikkenslagerarbejde på taget og vådrumsmåtter, da det bliver kostbart at skaffe alle værktøjer til at udføre enkelte jobs på egen ejendom.

J Johan Sahlin sagde:
Jeg undskylder, det var ikke meningen at såre.
Jeg ved, hvor svært det er at få fat i en plåtis, ventede selv i et år, før de kunne komme.
Dejligt at det de har gjort i dag ser bedre ud.

Det var ikke mig, der nævnte polakker, men det kunne have været en selvlært håndværker.
Stødte på et par af sådanne, da vi købte huset, som ejendomsmægleren anbefalede.
De satte to yderdøre i på den dårligst mulige måde.
Trist at du har været udsat for det. Og undskyld mit enormt lange svar på din kommentar. Men den type kommentarer er ret almindelige. Og som kunde stoler man jo på håndværkeren, uanset om det er dyrt eller billigt. Meget ærgerligt, når man har tillid til nogen, og de prøver at snyde en eller ikke er kompetente nok til at udføre et arbejde, de har lovet. :sweat:

• Synes
MichelleW og 2 andre
  • Laddar…
J Johan Sahlin sagde:
Såhär blev våran skorsten vid takbyte.
Pænt blikkenslagerarbejde men den der platform og tagstigen ødelægger helhedsindtrykket.

• Haha
Anna_H
  • Laddar…
F fribygg sagde:
Jeg tænker, at man hyrer professionelle, fordi man selv ikke har tid eller lyst. En motiveret husejer, der ikke har nogen tidspres, kan ofte udføre mindst lige så godt arbejde som en professionel, men ikke alle vil og kan lære alt og anskaffe alle værktøjer, så derfor er det ret almindeligt at udlicitere f.eks. blikkenslagerarbejde på tag og vådrumsmåtter, da det bliver omkostningsfuldt at anskaffe alle værktøjer for at lave enkeltstående opgaver på egen ejendom.
Du har selvfølgelig ret i, at man absolut kan gøre arbejdet bedre. Det var mere for at vise et minimumsniveau i forhold til det, som professionelle udfører. Jeg håber virkelig, at virksomheden tager sit ansvar og udbedrer alt efter alle kunstens regler. Jeg håber virkelig det, for ts skyld først og fremmest, men også for at se en virksomhed tage sit ansvar og gøre det rigtigt.

• Synes
Bengt-54
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.