Jeg har brug for at justere nogle reglar under altantræet og tænkte på at bygge på med noget plastik, som skærebrætter er lavet af, ved nogen, hvor man kan købe ark, så jeg kan skære strimler? Jeg har brug for tykkelsen 12 mm og 7-8 mm eller måske har nogen et andet tip!?
 
maah maah sagde:
Jeg plejer at bruge disse:
[link]

Alternativt køb skærebræt på IKEA og sav passende stykker :)
De der føles lidt for "rodet" og skærebræt er desværre heller ikke en mulighed, fordi der skal bruges mange af dem, men tak for tips, er der nogen, der har forslag eller tips til, hvor man kan købe plast?
 
Tak for tipsene, men dels er de for tynde og når jeg skal lægge på en regel som er 3,5 m lang, bliver det mange stykker.... derfor ville jeg gerne have et plastikark, så jeg kan save strimler.
 
P ptlf sagde:
Tak for tipsene, men dels er de for tynde og så når jeg skal lægge på en regel som er 3,5 m lang bliver det mange stykker.... derfor ville jeg gerne have et plastark så jeg kan save strimler.
Behøver du virkelig lægge under hele reglen?
Kan du vedhæfte et billede?
 
Inden for industrien bruger man plastplader i forskellige tykkelser. Søg på glideplast eller slidplast, så burde du finde en leverandør.

(Men er det ikke nemmere at rette reglarne ved at skrue en ny regel ved siden af?)
/M
 
Sådan ser det ud, det hælder mod væggen i stedet for væk, så jeg ville være nødt til at lægge på alle reglar undtagen den yderste og den, der er tættest på væggen, så derfor overvejede jeg plaststrimler Træterrasse mod rødt hus med kost, skygger på brædderne og sfærisk lys. Skævhed i design bemærkes.
 
P ptlf sagde:
Så här ser det ut, det lutar mod væggen i stedet for fra så jeg skulle have brug for at lægge på alle regler undtagen den yderste og mest nær ved væggen, så derfor tænkte jeg plastremser[billede]
Er det ikke enklere at løfte reglerne? Så behøver du kun en/to kiler under hver bjælkesko (eller hvad nu reglerne hviler på)
 
Hvorfor kløver du ikke bare en impad regel og lægger som afstand? Eller er der nogen grund til at blande plastikafstandsstykker ind?
 
M MatCan sagde:
Er det ikke nemmere at løfte reglerne? Så behøver du kun en/to kiler under hver bjælkesko (eller hvad nu reglerne hviler på)
Den inderste sidder på væggen og var lidt svært at finde tilstrækkeligt at fæstne i der, så derfor vil jeg ikke tage den løs og hæve den, der kan det gå at kløve og bygge på reglen, men på de andre er det så lidt der behøves, så jeg klarer i hvert fald ikke at kløve så tyndt.
 
D daugaard sagde:
Hvorfor splitter du ikke bare en impad regel og lægger som afstandsstykke? Eller er der en grund til at blande plastafstandsstykker ind?
Se hvad jeg svarede Matcan. Tænkte det var nemt at finde plast, men det var det ikke.
 
Kløv en rems og læg den på den inderste regel og hæv de andre :)

Ved ikke hvor tyndt du ikke kan kløve, men der har du en god grund til at købe lidt nye værktøjer så du fixart ;)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.