Vores farveleverandør siger bestemt, at plade er et diffusionslukket materiale, dvs. ikke dampgennemtrængeligt. Hvis pladen derefter er belagt med plastisol, bør den næsten være "endnu mere difftæt" - ja I forstår, hvad jeg mener :)

Er der nogen, der vil modsige denne påstand!?
 
Flygsteward sagde:
Nogen der vil modsige denne påstand!?
Nej! ;) Jeg er enig med din leverantör. :D
 
Tæt-tæt ;D ;D ;D
 
Så skal man altså ikke male pladetag (eller facade) eftersom man får dobbelt tæt lag :o
 
Dobbelt tæthed skal man passe på med, når det er noget, der kan rådne eller mugne imellem. Hvis du kun har til hensigt at male udenpå den plastisolerede plade, ser jeg ingen hindringer for det, så længe det er en farve, som producenten kan anbefale - ellers er der risiko for, at det skaller af.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.