Jeg skal til at isolere et mellemloft nedefra. Jeg har tænkt mig at spænde en pap eller plast op på reglarne undersiden og derefter sætte 28x070 tværs reglarne.
Min tanke er at bruge byggeplast, fordi den er gennemsigtig (god når jeg skal blæse isoleringen ind) og sej.
Kan jeg forvolde problemer på nogen måde ved at bruge plast inde i huset? Jeg tænker på fugt osv.
Min tanke er at bruge byggeplast, fordi den er gennemsigtig (god når jeg skal blæse isoleringen ind) og sej.
Kan jeg forvolde problemer på nogen måde ved at bruge plast inde i huset? Jeg tænker på fugt osv.
Nej intet problem med fugt så længe begge etager er opvarmede. Det går med plastik, men det vil støve mere, når man blæser isoleringen ind. Bedre med en fiberdug som fungerer som et kaffe filter.
Den øvre etage er et loft, der er åbent mod den nedre etage, så varmen deroppe er der virkelig ikke noget galt med
Har du et produktnavn på en fiberdug, der kan fungere?
Nej ikke lige nu. Men tag og kig i en havehandel. den skal kunne spændes. At trække i uden at den går i stykker. Prøv at trække i den med begge hænder, den skal ikke blive større.
Klik her for at svare