Vi har i vores ydervægge: Panel-udegips-isolering-plast-isolering, innegips. Nu har jeg hørt, at man ikke skal have plast i væggen, der vender mod vådrum, fordi du på indersiden har en tætningsmembran, der gør, at der bliver kondens mellem tætningsmembranen og plasten. Hvordan gør I? Vi har spurgt alle mulige, også husfirmaer, alle siger noget forskelligt!

Taknemmelig for svar /terese
 
Hvordan arbejder man for at få tæt mellem dampspærren i øvrige rum og vådrummets tætningslag?
 
BoD sagde:
Hvordan gør man for at få tæt mellem dampspærren i øvrige rum og vådrummets tætningslag?
Ved ikke om denne løsning er kosher, men man kan lade plasten fra de øvrige rum gå ned et par centimeter over fugtspærren og derefter male plast og fugtspærre sammen med fugtspærre.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.