Vi har i vores ydervægge: Panel-udegips-isolering-plast-isolering, innegips. Nu har jeg hørt, at man ikke skal have plast i væggen, der vender mod vådrum, fordi du på indersiden har en tætningsmembran, der gør, at der bliver kondens mellem tætningsmembranen og plasten. Hvordan gør I? Vi har spurgt alle mulige, også husfirmaer, alle siger noget forskelligt!
Taknemmelig for svar /terese