Hej
Skal bygge et plank mellem huset og fritstående garage. Bliver ca. 5m langt og 2,1m højt. Havde selv tænkt stående planker, men fruen synes, at det skal være samme stil som hus og garage. Dvs. liggende z-panel.
Er der nogen, der har lavet noget lignende og har erfaring? Godt, dårligt, besværligt...
En ulempe er, at jeg bliver nødt til at sætte panel på begge sider af planket for at det skal blive pænt.