Hej
Skal bygge et plank mellem huset og fritstående garage. Bliver ca. 5m langt og 2,1m højt. Havde selv tænkt stående planker, men fruen synes, at det skal være samme stil som hus og garagen. D.v.s. Liggende z-panel.
Er der nogen der har gjort noget lignende og har erfaringer? Godt, dårligt, besværligt...
En ulempe er, at jeg bliver nødt til at sætte panel på begge sider af planket for at det skal blive pænt.
 
P
O OSTRUNE sagde:
Hej
Skal bygge et plank mellem huset og fritstående garage. Bliver ca. 5m langt og 2,1m højt. Havde selv tænkt stående planker, men fruen synes, at det skal være samme stil som hus og garage. Dvs. liggende z-panel.
Er der nogen, der har lavet noget lignende og har erfaring? Godt, dårligt, besværligt...
En ulempe er, at jeg bliver nødt til at sætte panel på begge sider af planket for at det skal blive pænt.
Det bliver meget udseendefølsomt, hvis du sætter liggende panel, den mindste skævhed eller at stolperne ikke flugter, vil kunne ses.
Man kan have grovere stolper og have panelet kun imellem stolperne for at skabe et mindre følsomt plank rent visuelt, tænker jeg!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.