Hej
Jeg tænkte på at begynde at sætte liggende fer og not panel op i weekenden.
Men jeg undrer mig over, hvilken del af panelet der skal vende opad, og om man starter oppe eller nede. Det føles som om, man kan gøre det på flere måder, men hvad er den mest "rigtige" måde?
Det er Bygg-max Finsågade fer og not panel med hvidvoks 13X120, det drejer sig om, men spørgsmålet er vel generelt.
 
Begynd nedefra med sponten opad.
 
Takker
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.