Hej, undrer om nogen har tips til, hvordan man farver beton sort. Eller i det mindste mørkt. Jeg testede med bensort pigment og ekspanderbeton. Pigment ca. 5% af blandingen. Det blev knap nogen forskel mod originalfarven.

Hvordan kan jeg få den mørkest mulige plade? Skal blive en bordplade.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.