Hej, undrer om nogen har tips til, hvordan man farver beton sort. Eller i det mindste mørkt. Jeg testede med bensort pigment og ekspanderbeton. Pigment ca. 5% af blandingen. Det blev knap nogen forskel mod originalfarven.
Hvordan kan jeg få den mørkest mulige plade? Skal blive en bordplade.