Er i gang med at glasere en terrasse som på billedet nedenfor.
Den vil blive isoleret men holdes kold om vinteren til + grader.
Spørgsmålet er, hvad gør vi med den eksisterende væg?
1 Vi tænkte på at have perlespont på de andre vægge, gerne denne også, men skal man lægge det uden på det eksisterende eller fjerne det eksisterende?
2 Hvis man beklæder med panel og lægger gulv, skal vi stadig tænke på luftspalten bagved (dvs. lade perlesponten slutte nogle cm fra gulvet) da den ikke vil blive udsat for vejr?