Hej, tænkte bygge en pergola som skal stå ovenpå eksisterende terrasse. Den bliver cirka 2.5x2.5 m.
Er det nok at skrue to 45x95 reglar sammen som stolper, en i hvert hjørne og derefter 45x120 som ramme rundt om. Så tænkte jeg at indsætte og vinkle 45x120 reglar inde i rammen som en smule solbeskyttelse.
Er dimensioneringen god, eller burde jeg gå op i størrelse på rammen?