Hej

Vores p-plads i Kroatien er lidt af en turistmagnet for andre at parkere deres biler.

Derfor tænkte jeg på at købe en sådan nede i Bauhaus Kroatien (se billede)

Men underlaget er stenplader, hvad synes I er bedst for at få det til at sidde fast? Grave en pæl ned måske? Eller bruge beton?
Desuden har jeg ikke så mange værktøjer dernede, så den enkleste løsning værdsættes.

• Metallisk parkeringsbøjle med to røde striber, designet til at forhindre uautoriseret parkering, stående på en base med monteringshuller.
  • Parkeringsplads med stenfliser og betonvæg i baggrunden, omgivet af små græspletter.
Senest redigeret:
Kan man ikke bare bore og fastgøre den med plugs i fliserne? Men jeg antager, at dette er en lejet p-plads? Hvad siger udlejeren?

• Synes
Arman_1985 og 1 anden
  • Laddar…
Så kan man bare trække op bøjlen sammen med jordpladen. Det er for svagt. Jeg ville svejse bøjlen på en større metalplade og derefter skrue i et antal jordsten.

• Synes
Arman_1985
  • Laddar…
Det der er vel alligevel at se mere som en markering end et hinder?

• Synes
13th Marine og 2 andre
  • Laddar…
H hempularen sagde:
Kan du ikke bare bore og skrue den fast med plug i fliserne? Men jeg antager, at det er en lejet p-plads? Hvad siger udlejeren?
Hej, det er en privat p-plads, så det er fint. Det nemmeste er vel, som I siger, at skrue fast med pluggen, men jeg overvejer nu, når jeg ser billedet igen, måske ikke på flisen men rundt om selve rammen, det ser ud til at være støbt beton, måske er det bedst at gøre det sådan.

• Synes
SonnyListon
  • Laddar…
Totte_S
Flot og stabilt, hvis du samler sten, graver ud og hælder beton og armerer, lægger alle stenene tilbage undtagen to, hvor beslagene sidder.

• Synes
Arman_1985
  • Laddar…
Synes ovennævnte forslag er overkurs. Bor og skru direkte i belægningsstenen med betonskrue

• Synes
Arman_1985
  • Laddar…
Fordi det kun er en markering og ikke en egentlig hindring, så vælg den simpleste mulige montering, enten i betonkanten rundt om parkeringen eller i belægningsstenene, det ser du nemmest på stedet, når du kender størrelsen på beslaget.

• Synes
SonnyListon og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.