Jeg har pudset vægge og lofter og har ikke tænkt mig at bruge nogle loftlister.
Skal man sætte en papirstrimmel ved samlingen mellem væg og loft, eller skal man gøre det på en anden måde?
Eller rettere sagt er der større risiko for revner, hvis man gør sådan?
Helt sikker kan man vel aldrig være.
Det skal være tapet på væggene, hvis det gør nogen forskel.