Hej!

Jeg har pudset vægge og lofter og har ikke tænkt mig at bruge nogle loftlister.
Skal man sætte en papirstrimmel ved samlingen mellem væg og loft, eller skal man gøre det på en anden måde?

Mvh
 
  • Gipset vægge og loft uden lister med fokus på hjørnesamling, sete fra et rum under renovering.
P
Latexfuge efter grundmaling
 
  • Synes
Smeafan
  • Laddar…
Anbefaler du det også i hjørnerne på væggene?
 
P
Ja
 
  • Synes
tergo og 1 anden
  • Laddar…
Ja det ville jo have været rart at slippe for at sætte remse og spartle der.
Ingen risiko for at det revner?
 
Eller rettere sagt er der større risiko for revner, hvis man gør sådan?
Helt sikker kan man vel aldrig være.
Det skal være tapet på væggene, hvis det gør nogen forskel.
 
P
Er huset/hjørnerne ikke alt for rappligt bygget, så er det tilstrækkeligt med fugemasse. Sika's akrylfuge har 15-20% elasticitet.
 
  • Synes
Smeafan
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.