Hej!

Jeg skal sætte panel på en pudset letbetonvæg. Årsagen er, at jeg laver en tilbygning i forbindelse samt at der er en del revner i pudset.

Sømregel 28mm + panel, er det ok, eller bør man have en form for vind/fugtbeskyttelse? Indenfor væggen er der opvarmet rum (ingen ekstra isolering eller fugtspærre på indersiden, kun betonen + tapet)
 
Kør på bare....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.