Hej!
Jeg skal sætte panel på en pudset letbetonvæg. Årsagen er, at jeg laver en tilbygning i forbindelse samt at der er en del revner i pudset.
Sømregel 28mm + panel, er det ok, eller bør man have en form for vind/fugtbeskyttelse? Indenfor væggen er der opvarmet rum (ingen ekstra isolering eller fugtspærre på indersiden, kun betonen + tapet)