Vi har kiploft på øverste etage og tænkte på at montere hvidt panel i loftet. Spørgsmålet er, hvilken panel man bør bruge? De billeder, jeg har set, viser, at de fleste paneler er lidt smallere, hvilket ser ret godt ud.
Den må gerne være hvid, så man slipper for at male.
Den må gerne være hvid, så man slipper for at male.
Vi købte hvid sporpanel fra Beijers, raw, men malede alligevel på stedet for at skjule søm (hvor jeg ikke har lykkedes at gemme dem i spurten) samt fordi det var meget varierende kvalitet, spartlede af en omgang.
Så malede på stedet.
Da forsvandt alle skavanker, og farven blev jævn/homogen.
Så malede på stedet.
Da forsvandt alle skavanker, og farven blev jævn/homogen.
Vi har sat Södra Interiörs hvidvoksede og finskårne panel i rum med kiploft, ingen fasning. De er "stående" monteret, dvs fra kip og nedad. Har artikelnummer 8676.
Havde tænkt at have dem liggende, men fik tipset at sætte dem "stående" for at få større effekt af kiploftet, følelsen bliver at det føles højere end hvis du sætter dem liggende. Samme effekt som tøj, tapet, etc., hvordan striberne påvirker udseendet for øjet.
http://www.sodrainterior.com/sv/Panel1/Obehandlade/Obehandlade2/
Havde tænkt at have dem liggende, men fik tipset at sætte dem "stående" for at få større effekt af kiploftet, følelsen bliver at det føles højere end hvis du sætter dem liggende. Samme effekt som tøj, tapet, etc., hvordan striberne påvirker udseendet for øjet.
http://www.sodrainterior.com/sv/Panel1/Obehandlade/Obehandlade2/
Tak for tipsene indtil videre.AndersS sagde:Vi har sat Södra Interiörs hvidvoksede og finsavede panel i rum med rygningsloft, ingen fasning. De er "stående" monteret, dvs. fra rygningen og nedad. Har artikel nr 8676. Havde tænkt at have dem liggende, men fik tippet at sætte dem "stående" for at få større effekt af rygningsloftet, følelsen bliver at det føles højere end hvis du sætter dem liggende. Samme effekt som tøj, tapeter osv., hvordan striberne påvirker udseendet for øjet. [link]
Har du et billede af din stående panel til at sende mig?
Klik her for at svare